Працюючи над модулем 8 я дізналася, як можна по-новому підійти до організації та оцінювання діяльності учнів у проекті та якими засобами та інструментами це здійснити. Особливо мені сподобався метод оцінювання ЗХД, адже раніше я його не використовувала.
Обговорюючи в парах приклади учнівських робіт, звертаємо увагу на інструменти їх оцінювання. Пропозиції і коментарі колег допомогли мені удосконалити свої вміння та по-іншому подивитися на оцінювання учнівських робіт з точки зору диференційованого підходу до організації діяльності учнів з особливими потребами. Слабким учням я підготую картки, інструкції, а слабким - додаткові завдання.
Обговорюючи в парах приклади учнівських робіт, звертаємо увагу на інструменти їх оцінювання. Пропозиції і коментарі колег допомогли мені удосконалити свої вміння та по-іншому подивитися на оцінювання учнівських робіт з точки зору диференційованого підходу до організації діяльності учнів з особливими потребами. Слабким учням я підготую картки, інструкції, а слабким - додаткові завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар